Мінімальне замовлення

700 грн
1100 грн
1500 грн
ТАРИФИ НА ОФІСНИЙ ПЕРЕЇЗД В ОДЕСІ

350 грн/год
1.5т 1.8м 10м³
Мінімальне замовлення включає: безкоштовну подачу на адресу та 2 години часу. Далі: 350 грн/година
Стандарт
Газель (будка) довжиною кузова не менше 3 м та висотою від 2 м.
450 грн/год
1.9м 13м³
Мінімальне замовлення включає: безкоштовну подачу на адресу та 2 години часу. Далі: 450 грн/година
Екстра
Меблевий фургон (будка) довжиною кузова не менше 4 м та висотою від 2 м.
700 грн/год
10т 2.1м 24м³
Мінімальне замовлення включає: безкоштовну подачу на адресу та 2 години часу. Далі: 700 грн/година
Максі
Велика вантажівка, кузов від 6 м для об'ємних вантажів та великих переїздів.
1100 грн/год
24т 2.4м 45м³
Мінімальне замовлення включає: безкоштовну подачу на адресу та 4 години часу. Далі: 1100 грн/година
Фура
Напівпричіп тентований для перевезень і доставок вантажу до 22 т.
Тарифи на послуги вантажників

Вантажник
У вартість входить:
Мінімальне замовлення дві години 200 грн/год
Наступна година 200 грн
Поверховість до 5 поверху
Розбирання - збирання меблів
Упаковка майна та побутової техніки
Навантаження - вивантаження майна та меблів
Тарифікаця після першої години По 10 хв.
Знижка 5% На Другий заказ та 10% постійним клієнтам Оплата готівкою, карткою, безготівковий та безготівковий з ПДВ
Будь-які форми оплати Оплата готівкою, карткою, безготівковий та безготівковий з ПДВ

Перенесення предметів вагою від 100 кг, спуск/підйом вище 5 поверхів без ліфта, піше перенесення від 100 метрів оплачується додатково.
Докладніше

Перевезення здійснюються у такому порядку:


  • 01 Ви дзвоните до нас по одному з номерів телефону або залишаєте заявку, заповнивши форму зворотнього зв'язку
  • 02 Керуючий персоналом попередньо розраховує вартість наших послуг та укладається договір
  • 03 Як тільки досягнуто взаємної домовленості, встановлюється час прибуття машини на об'єкт
  • 04 Проводиться негайне та акуратне навантаження майна на спецтехніку, прибуття на адресу, вивантаження
  • 05 Оплата замовлення доступна будь-яким способом — приймаються готівка, кредитна картка, банківський рахунок
Пакувальні матеріали

Картонний короб

Плівка стрейч

Листовий картон

Папір для пакування

Кутник картонний

Повітряно-пухирчаста плівка

Месенджери для оформлення замовлення
Менеджер завжди готовий прийняти замовлення. Вибирайте найбільш зручний для Вас спосіб розповісти нам про свої плани щодо транспортування та переїзду

Офісний переїзд


Мувінгова компанія «Camel» гарантує офісний переїзд в Одесі на найкращих умовах у регіоні Одеська область

Переїзд офісу в інше приміщення — це досить трудомістке та клопітне заняття. Зміна місця комерційної, соціальної чи культурної діяльності Вашої компанії є досить важливою справою. Залучити до цього процесу своїх співробітників видається найпростішим рішенням, проте правильним його назвати не можна. Уявляєте з яким почуттям вони тепер приходитимуть на роботу? Не виключено, що це буде роздратування через дефіцит відпочинку у вихідний день або протягом цілого вікенду. Набагато краще звернутися до послуг фірми, яка виконує професійні перевезення. Так, з усією підставою мувінгова компанія «Camel» гарантує офісний переїзд в Одесі на кращих умовах у регіоні Одеська область. Найкращі умови — це найкваліфікованіші вантажники та водій, найприйнятніша ціна на послуги завантаження, доставки, транспортування та розвантаження всього, що Вам потрібно, вагою від 50 кілограмів до 20 тонн.

Офісний переїзд «під ключ»

Цінуйте свій особистий час у ситуації, коли Вам потрібно перевезти речі, меблі, офісну техніку (комп’ютери, ксерокс та сканер) та все, що накопичилося на кухні (холодильник, мікрохвильова піч, кавоварка, чашки, тарілки, чайник та столові прилади). Щоб замовити послугу перевезення, переїзд офісу, достатньо відвідати сайт нашої компанії perevozki-camel.com.ua, зателефонувати управляючому за вказаним номером або зробити заявку за допомогою форми зворотного зв’язку. Решта — справа техніки. Нашої техніки, зрозуміло. При замовленні переїзду офісу весь клопіт лягає на наші плечі. Ваша улюблена чашка, звичне крісло, зручний стіл для нарад та конференцій невдовзі вже перебуватиме у новому, повному надії та перспективі приміщенні. Ми цілком уявляємо, у чому саме полягають Ваші очікування, які повністю виправдає офісний переїзд у реалізації «Camel». З Вашого боку жодного клопоту, тільки вартість офісного переїзду — ціна, нагадаємо, найнижча у місті Одеса за високого рівня кваліфікації співробітників.

Організаційні моменти відпрацьовані досить чітко, адже навіть один день простою у бізнесі є неприпустимим.

  • Оперативність у роботі вантажників і професіоналізм водія дозволяють повністю виключити будь-які тяганини.
  • Досвід дає можливість співробітникам оптимізувати процеси по максимуму – швидко розібрати меблі (якщо це необхідно), упакувати все, що відібрано до перевезення в коробки та пакети, розмістити в мікроавтобусі або фургоні так, щоб нічого не пошкодити під час транспортування.
  • Потім, пройшовши добре продуманим маршрутом, машина прибуває на місце розвантаження.
  • Проводиться розвантаження, потім всі предмети розставляються на свої місця, а меблі збираються в кращому вигляді.

Розподіл обов’язків дуже спрощує підприємництво

Як ми вже згадали у статті вище, деякі фірми залучають своїх працівників, які вимушено розтягують переїзд на кілька днів. Перевозять частинами коробки, а потім ще необмежений час розбирають їх, по черзі виймаючи потрібну папку з документами або довго займаються пошуками ноутбука. Перевезення «Camel» практикують переїзди офісів на професійному рівні, тому бухгалтери продовжують займатися бухгалтеріями, економістами економією, а менеджери з продажу активно продають популярні товари споживання та послуги. Вантажники відмінно впораються з усіма операціями, які включає офісний переїзд, а Вам потрібно тільки вчасно звернутися до нас за допомогою в цьому питанні.

Перевезення офісних меблів та обладнання проводиться в наступному порядку:

  • Менеджер обчислює зразкову вагу всього вантажу та розраховує послуги з урахуванням додаткових опцій.
  • Замовник призначає точний час переїзду.
  • У призначений день та годину вантажники прибувають на об’єкт з усім, що потрібно (такелаж, пакувальні матеріали).
  • Команда перевізників активно розбирає меблі, пакує речі та офісну техніку до транспортування.
  • Все зібране вантажиться у фургон чи мікроавтобус та вирушає у дорогу на нове місце.
  • У новому офісі проводиться внесення всього змісту, і негайно починається розпакування. Складання меблів та його розстановка здійснюються за потрібною схемою.
  • Згідно з попередньою домовленістю, вантажники повертаються на колишній об’єкт, проводять там прибирання та вивезення сміття, яке залишилося від колишніх господарів та накопичилося під час зборів.
  • Клієнт оглядає результати роботи, висловлює побажання у разі їх актуальності та приймає реалізований переїзд офісу.

Таким чином, злагоджені дії команди вантажників і водія протягом декількох
годин виконують замовлення і Ви спокійно приступаєте до плідної роботи в новій локації.

Характеристика перевезення «Camel», яка чудово реалізує офісний переїзд

  • Готові працювати вночі, якщо потрібно (зрозуміло, нічні розцінки дещо відрізняються від денних).
  • Вантажники, водій та керуючий складають згуртовану команду, яка заздалегідь опрацьовує всі організаційні моменти та усуває перешкоди в процесі виконання замовлення.
  • Кожен етап, як правило, вже сформований і всі учасники знають, що їм робити — такий підхід надзвичайно прискорює перевезення.
  • Ми готові привезти з собою пакувальні матеріали (скотч-стрічку, плівку з бульбашками повітря, картон та картонні коробки). Вам не потрібно про це хвилюватися — все буде упаковано дбайливо та делікатно.
  • Перед виконанням замовлення укладається усний або письмовий договір, у якому обумовлюються всі нюанси, вартість офісного переїзду, а також часові рамки його реалізації.
  • Ми несемо відповідальність за збереження майна та оперативність виконання доручення, яке Ви нам довірили, адже наша професійна репутація — це запорука майбутніх замовлень.

Не потрібно перейматися переміщенням офісу в нове приміщення — довірте цю роботу нам і готуйтеся до нових успіхів свого підприємства на новому місці.